joi, 27 octombrie 2011

Sfântul Ilie Lăcătuşu - grabnic-ajutătorul oamenilor săraci

Mă numesc Beucă Tudora-Marinela, am treizeci şi nouă de ani, sunt căsătorită şi am doi băieţi, unul de şaisprezece, celălalt de doisprezece ani.
În urmă cu patru ani, băieţelul meu de doisprezece ani, cel mic, a fost diagnosticat cu prolaps anal şi urma să‑l operez, dar, o, minune! Venind la părintele Ilie Lăcă­tuşu, nu a mai fost necesar să-l operez, deşi fusese diag­nos­ti­cat de patru chirurgi şi internat pentru investigaţii. S-a fă­cut bine. Atunci era în viaţă doamna Sabina, fiica părin­te­lui, care mi-a zis că n-o să-l operez.
În urmă cu nouă ani, în 2002, am fost în şomaj şi nu mai aveam spor la nimic. Nu mai aveam bani de chirie, nici de pâine sau mâncare şi, ducându-mă la părintele Ilie Lă­cătuşu, am găsit serviciu, a venit soţul cu bani. Tot cu ani în urmă plângeam la părintele Ilie, mă rugam şi îi spu­neam că nu am bani nici de bilete de tramvai ca să vin la el şi, întorcându-mă de la el, pe drum, în interiorul ci­mi­ti­ru­lui, la o cişmea, am găsit trei bilete de tramvai, intacte.
Acum am fost în şomaj şi, negăsind de lucru, am ve­nit la părintele Ilie Lăcătuşu, m-am rugat şi am găsit ser­vi­ciu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu