joi, 27 octombrie 2011

Părintele Ilie i-a găsit Ramonei un loc de muncă


Mă numesc Ramona şi locuiesc în provincie. L-am des­coperit pe Sfântul Ilie Lăcătuşu căutând pe internet cu dis­perare o ieşire grabnică din problemele grave cu care mă confruntam (diabet, obezitate, pancreatită), epuizare psi­hică, lipsa banilor şi a unui loc de muncă. Sfântul Ilie a vrut ca eu să-l cunosc pe C., un om inteligent şi minunat, ca­re m-a ajutat să duc rugăciunea la părintele printr-o scri­soa­re. Menţionez că nu am avut bani să ajung la Bucureşti.
Acum mă aflu în Anglia la muncă. E un job pe placul meu şi cu reuşită, datorită ajutorului primit de la Părintele Ilie. Vă îndemn pe toţi să cereţi ajutor acestui mare sfânt, a cărui rugăciune este neîncetată, aşa cum a fost şi când se afla în închisorile comuniste: era un om care vorbea foarte pu­ţin şi făcea foarte mult. Dumnezeu şi Sfântul Ilie Lă­că­tu­şu să vă ajute pe toţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu