joi, 27 octombrie 2011

Dumnezeu a lucrat minunat prin sfântul Său

Vreau să vă relatez o minune săvârşită de Sfântul Ilie Lăcătuşu. În anul 2008, mai exact în luna septembrie, am mers cu soţia pentru a face un set de analize (ea este bol­navă de hepatită cronică, cu virus B şi D). Rezultatele au fost devastatoare: GPT avea valoare 540, iar limitele nor­male se situează între 20 şi 70. Menţionez că analizele le-am făcut în trei locuri şi toate arătau aceeaşi valoare. Deci am exclus posibilitatea unei greşeli. Acest GPT arăta sta­rea ficatului. După câteva zile am mers în Bucureşti să ne vizităm naşii. Atunci ne-am hotărât să mergem la Sfân­tul Ilie Lăcătuşu. Cu ajutorul lui Dumnezeu, am ajuns şi a fost o mare binecuvântare. La o zi distanţă de pele­ri­na­jul la moaştele Sfântului Ilie Lăcătuşu, soţia mea şi-a re­pe­tat a­­na­lizele. Am rămas muţi de uimire. GPT-ul avea acum va­­loarea de 110, iar după câteva zile a ajuns în limite nor­ma­le. Am uitat să menţionez că soţia mea se simţea foarte rău înainte de a ajunge la Sfântul Ilie Lăcătuşu. De a doua zi se simţea foarte bine. Noi credem că aceasta a fost o mi­nu­ne a Sfântului Ilie Lăcătuşu. Dumnezeu a lu­crat mi­nu­nat prin sfântul Său.
(Mihai Adrian)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu