joi, 27 octombrie 2011

Am văzut un părinte care doarme


La puţin timp după descoperirea moaştelor pă­rin­te­lui Lăcătuşu, am fost cu copiii mei la închinare. Am a­juns însă târ­ziu, mai erau câteva persoane înaintea noas­tră şi fata părintelui a hotărât că e târziu şi închide ra­cla. Ne-am întristat că nu am mai ajuns (să ne închinăm – n.n.), dar bă­ieţelul meu, care avea cinci ani, s-a dus în fu­gă, a intrat înăuntru şi a săru­tat mâna sfântului. „Cum a­ra­tă?” - l-am în­­trebat noi, cele de afară. El ne-a spus: „Am văzut un pă­rin­te care doarme”. Nicio clipă nu a cre­zut că este un pă­rin­te adormit întru Domnul. Şi mi-a venit în minte: „Din gu­ra pruncilor auzim adevărul.” [1]
(Cristina Catrina)


                Şi alţi copii au simţit la fel, nevenindu-le să creadă că au în faţa lor un om mort (n.ed.).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu