joi, 27 octombrie 2011

Ajutor în necazuri


Da, am fost acolo în Giuleşti, la cimitirul unde este în­gro­pa­­tă şi bunica mea. Moaştele Sfântului Ilie erau într‑o ca­pe­lă mică. Nu ştiam exact ce trebuie făcut, dar nişte femei ca­re vegheau acolo m-au sfătuit să vin de câteva ori şi să stre­cor un bileţel printr-o crăpătură în perete cu rugăciunea mea, apoi să dau de pomană şi în ultima zi să merg să mul­ţu­­mesc. Nedumerită, am întrebat: „La cine să dau? La să­ra­ci?” Femeile au zâmbit şi au zis: „Poţi să dai şi la bogaţi, că tot săraci sunt şi ăia”. Am făcut întocmai şi, în acea vară, Sfân­­tul Ilie mi-a ajutat să intru la facultate şi, de ase­me­nea, m-am vindecat de o boală de piele de care sufeream de vreo doi ani. De asemenea, verişoara mea, care se afla în­tr-o situaţie total dez­nă­dăj­du­i­tă, din cauza unor mari ne­ca­zuri, a mers şi ea şi s-a rugat. Acum, după nouă ani, ea este bi­ne, are un serviciu bun şi îşi întreţine cele două fete.

(Sica)[1]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu